sâmbătă, 17 octombrie 2009

Premiu



Am primit un premiu Nici n-am aterizat bine pe blogosfera ca deja l-am primit de la Madi. Ca stimul, ma gandesc
Premiul vine cu o serie de reguli:
1. Afisarea premiului
2. afisarea linkului celui care a acordat premiu
3. oferirea lui la 10 bloggeri
4. informarea bloggerilor prin mesaj
Premiul merge mai depare la:
1. Isabelacuisine
2. Adina Paun
3. Mentalitati
4. Despre miere
5. Roxana
6. Bubulina
7. Lissa
8. Zaharica
9. Douamaini stangi
10. Gospodini

Ordinea este complet aleatorie :D

5 comentarii:

  1. Multumesc de felicitari si bine-ai venit in lumea mea :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine te-am gasit Lipo!
    Am ramas placut surprinsa sa vad ca am un premiu de la tine.Iti multumesc mult de tot ... acuma o sa-mi continui vizita pe blogul tau si o sa mai vin!

    RăspundețiȘtergere
  3. Stiu ca nu mi-am facut cunoscuta prezenta, dar sunt un fan al blogului tau. :)

    RăspundețiȘtergere

 

Missing You Blogger Template