miercuri, 8 septembrie 2010

Vă aştept în Cluj!

Gata, a căzut cortina peste expoziţia de la Bucureşti. Dar n-a încetat şi aventura modelelor. Astfel încât duminică, 12.09.2010 vă voi aştepta personal şi alături de Cridiana, Criss şi sper ca şi alături de Maci şi Marci să veniţi cu mic, cu mare la librăria Diverta Universităţii din str. universităţii nr. 1 Cluj Napoca. Promit distracţie :D

















                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           "Fiore II" - Riccardo  Colletto          


În altă ordine de idei, am primit un premiu de la trei con-bolnave de aceeaşi boală -: hârtia . Cameleonic, Stef şi Elyda (chiar dacă premiul este pentru celălalt blog cerinţele sunt aceleaşi, implicit răspunsul, aşa că voi răspunde provocării aici).
10 lucruri care îmi plac?
Hmmm
1. îmi place omul om şi porcul fript (detest duplicitatea şi nu-mi place nici când cineva una spune şi alta face)
2. îmi place să fac din kkt bici. Şi dacă mai şi pocneşte...(îmi place la nebunie să văd că un petec de hârtie prinde contur, că o pungă de zale se transformă într-un colier, că din nimic poate ieşi o mini operă de artă)
3. îmi place cafeaua grecească (beau aproape mereu la ibric şi de preferat cu caimac- păcat că n-o să mai pot bea niciodată cafeaua perfectă - cea făcută de Moşulică la răsăritul soarelui)
4. îmi place mirosul de scorţişoară din plăcinta aburindă cu mere
5. îmi place liniştea munţilor
6. îmi place agitaţia marilor oraşe (recunosc că-mi place pentru că nu mă lovesc de ea decât câteva ore o dată la cine ştie câţi ani şi pentru că mereu mă întorc acasă)                                         
7. îmi place să stau lângă gura sobei aprinse când plouă toamna târziu (nu şiu de ce, dar îmi dă un sentiment de siguranţă, de linişte interioară)
8. îmi place sentimentul care mă încearcă în fiecare dimineaţă când câinii de la serviciu vin înaintea mea şi când Fetiţa mă priveşte cu botul pe labe în timp ce eu trag ceva la xerox (sunt zile în care imi e colegă de birou - intră la 7,00 şi iese la 15,30)
9.  îmi place Leonard Cohen
10. şi nu în ultimul rând îmi plac calele.



PS: Nu uitaţi că vă aştept duminică la Diverta Universităţii din Cluj Napoca. Chiar mi-ar face plăcere să vă cunosc. :)

Un comentariu:

 

Missing You Blogger Template