marți, 14 septembrie 2010

Expoziţia ADOR în colaborare cu Diverta în Cluj Napoca

Nici nu ştiu ce să vă spun. Sunt atât de încântată de tot ceea ce s-a întamplat (chiar şi parţile cu "nori" au avut farmecul lor şi cu siguranţă au contribuit la sentimentul de reuşită şi satisfacţie ce mă încearcă acum).
Voi lăsa pozele să vorbească.
Am început cu finalul, când eram fericite c-am reuşit să terminăm aranjatul modelelor şi făceam workshop cu burţile pline de prăjituri în Cofetăria Dana :)) (în ordinea numerelor de pe tricou, de la stânga la dreapta, în ultima fotografie: eu, Cridiana, Criss şi Maci (din păcate, Marci n-a mai reuşit să ajungă şi duminică). Cu finalul şi cu pozele fetelor. Pe ale mele le puteţi vedea în slide-urile următoare.

Nu voi lungi mult postul pentru că bănuiesc că aşteptaţi dovada :)








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

Missing You Blogger Template