miercuri, 13 octombrie 2010

Tristeţe

Acum două săptămâni Cridiana remarca faptul că "m-am dat pe cocori". M-am întrebat şi eu ce mi-a căşunat de ultimele mele lucrări au ca piesă principală cocorul...
Cum nimic nu este întâmplător pe lumea aceasta (cel puţin asta este credinţa mea), astăzi cred că postările anterioare au fost un soi de încălzire, de antrenament, de pregătire pentru a putea face modelul pe care-l prezint astăzi. Un model ce mi-a furat inima din primul moment de când l-am văzut dar pe care nu ştiu de ce am tot evitat să-l fac. Până luni când am aflat de moartea maestrului Eric Joisel, creatorul acestui minunat model de cocor/lebădă (nici maestrul nu era hotărât ;)) ).
Ca un omagiu adus maestrului, ca semn de recunoştinţă pentru tot ce el a făcut pentru origami, vă prezint umila mea încercare de a plia varianta sa.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

Missing You Blogger Template