sâmbătă, 19 iunie 2010

Dee's Morning Glory

           Se mărită. New day, new life :) Şi cum este o fire visătoare, boemă, îşi doreşte şi o nuntă puţin mai altfel. Mai alla Dee. M-a întrebat dacă aş putea să-i fac acest model drept mărturii de nuntă. Partea cu pututul se rezolvă. Rămâne partea cu decisul. Că nah, dacă se mărită înseamnă că i s-au cam dus deciziile de una singură :)) I-am facut unul de model şi i l-am trimis să-l vadă "in real life", să-l palpeze, să-l întoarcă pe toate părţile, să-l arate tuturor şi să ia o decizie în cunoştinţă de cauză dacă le facem şi în ce nuanţă/e. Nu de alta, dar fiind un aşa eveniment, ar fi neplăcut să te trezeşti în final că de fapt ce-a văzut în poză e departe de realitate.
          Sper să vă placă la fel de mult ca şi pozele şi sper să aveţi (vă doresc să aveţi), să vă clădiţi o viaţă frumoasă împreună.



                                                                                                                 

6 comentarii:

  1. Daca as "divorta" si daca, subliniez DACA, m-ar mai lua vreo unul cu siguranta mi-ar placea astfel de marturii la nunta mea. Cu drag Mihaela Munteanu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Poti sa le ai la cumatrie (ca sa nu ne bata hombre tau ca discutam chiar si cu DACA in fata despre divort :)) )

    RăspundețiȘtergere
  3. Liponette, m-ai inmuiat de tot! Am un post special numai si numai pentru si despre mine :D! Superstar, baby :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Fără înmuieri, că superstarurile îs băţoase toate. Am vazut eu la tv :))

    RăspundețiȘtergere
  5. So glad you like it, Ivani :) Thank you.

    RăspundețiȘtergere

 

Missing You Blogger Template