miercuri, 2 decembrie 2009

Decembrie

A venit iarnaaaa. Bine, bine, gata, stiu ca-s 14 grade afara, dar totusi a venit iarnaaaaaaa. Abia astept sa impodobesc bradul  Dar cum acest lucru nu se va intampla decat pe 24 seara (imi place sa-l impodobesc in timp ce aud colindele copiilor pe casa scarii), m-am decis sa aduc intr-un alt mod bucuria iernii. Si am inceput cu asta























Daca doreste cineva sa-si bucure sufletul, aici gasiti tutorialul


Si-am mai "dat nastere" si unei lebede














Pentru acest model am folosit 55 de coli A4 deoarece este un modular de 500 de piese. Am taiat dreptunghiuri de 7,5/5,5 cm pe care le-am impaturit in triunghiuri si le-am imbinat dupa cum am vazut aici





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

Missing You Blogger Template